Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~betiimirage | użytkownik

imię i nazwiskoBea ta Bea adreskielce zarejestrowany05.01.2007 @12:09:24 ostatnio na stronie13.12.2012 @09:56:12

wraca dziś pamięć o tych, których nie ma(

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty29 komentarze902 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
*schodowski    13.06.2007 @19:02:25
nie za ma co :D
~burkinafazo    13.06.2007 @15:51:13
to zapraszam jeszcze na http://www.burkinafazo.deviantart.com
~burkinafazo    13.06.2007 @15:45:46
hehe......ano ochlapali.......tak to jest jak sie w jeziorze pluska
~Doktore1    13.06.2007 @15:44:11
Łooohooho!Dzięki za przegląd! Poszpieguję Cię jeśli nie masz nic przeciwko
Miłego dnia!
_______
Zegar tyka. Wszystkich.
~rheus    13.06.2007 @14:54:41
Oryginał "Maynarda" wisi na ścianie - początkowy skan gdzieś mi zaginął w bajzlu na kompie (to nie jest wymowka ). Jedyne co moge powiedzieć, że jest bardziej szarawy, bez tak wyraznej czerni. "Marion" jest nieco brudna z dwoch powodow - pierwszy to na digartcie jest wersja niedokonczona (dokonczona tez wisi na scianie), a drugi to, że moj skaner dość wyolbrzymia wszelke niewidoczne dla oka plamy , zwlaszcza na kremowym papierze (moze nie umiem go obslugiwac). W kazdym razie dzieki za komentarze
~Ortiga    13.06.2007 @13:48:16
Podrasowana nieco ściana, czerwony już bardziej czerwony być nie musiał
~wwwojciech    13.06.2007 @12:58:58
wzajemnie ...

do pracy muszę lecieć ...

jak będę miał coś mrocznego przez tajemniczego to zadedykuję Tobie ...
~wwwojciech    13.06.2007 @12:52:30
he he ... tajemniczości .... coś z dedykacją może będzie
~wwwojciech    13.06.2007 @12:50:41
w Tobie chyba :D

~NAB    13.06.2007 @12:32:58
Również Życzę Ci miłego dnia a Dzięki Wielkie za komentarz
_______
:ł: to mój fach.
Zapraszam do swojej galerii skromnej http://www.nab.digart.pl
~abirato    13.06.2007 @10:44:30
dziękuję - owdzięczę się ale w swoim czasie - tzn - ja znajdę chwilkę czasu

pozdrawiam i już widzę że galeria będzie mi się podobać - bo ta duża najnowsza... hihi niezłą minkę załapał chłopak
_______
Printy :D[http://abirato.deviantart.com/store]

Anyone can become a Queen Of The Circulating Library. Just Plant A Tree. (Coil) [http://brainwashed.com/coil/main.html]
~ptrmax    13.06.2007 @09:14:32
niezamaco posdro
~amnezy    13.06.2007 @09:12:38
beti
~fika    13.06.2007 @09:00:19
dzieki :D
^sleepwalker    13.06.2007 @08:57:13
hehe Ja malować nie umiem ale ciągnie mnie do zrobienia paru rzeczy w kolorze a nie a PS-ie a prace już dawno napisałem i szlak mnie trafia bo musze ją cały czas poprawiać zamiast zrobić coś nowego na digarta
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
^sleepwalker    13.06.2007 @08:52:27
naprawde nie mam czasu na robienie czegoś nowego ,to znaczy mam czas ale jak bym się za to zabrał to już w ogóle mógł bym zapomnieć o ważniejszych rzeczach jak np pisanie pracy licencjackiej a cholernie mnie kusi żeby coś sobie pomalować
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~mentor    13.06.2007 @08:47:42
a tajemniczosc również :D
~mentor    13.06.2007 @08:45:35
w dzwiach na swiat chodzi o kompozycje,kadr i kontrast
~endzi    13.06.2007 @08:40:40
dziekuje slicznie za odwiedzinkipozdrawiam goraco,milego dnia zycze
~mentor    13.06.2007 @08:38:22
troszkę jest
~mentor    13.06.2007 @08:35:15
dzieki . uwazam ,ze masz naprawde swietne prace i wielki dar od Boga. pozdrawiam i oby tak dalej
~escane    13.06.2007 @00:05:11
wiem, ze pic... a tam, niech leciw koncu to tylko cwiczenia
~escane    12.06.2007 @23:52:04
za rok odpadnie?? ale coo ?:P

~krwiorzerczyAlfons    12.06.2007 @17:31:36
etam, moim zdaniem najważniejszy jest klimat, dopjero potem rozpatruje ewentualne błędy.
ale ta renka to mi śjeu podobała :>
_______
shut up bitch.
~ptrmax    12.06.2007 @15:52:51
kurcze, fajowa galeria! poobserwuję Cie trochę. bardzo podoba mi się to co robisz!
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt